25manna, reservere overnatting og buss

Postet av Orienteringsklubben Moss den 26. Jun 2023

25manna stafetten 2023

Lørdag 7. oktober skal OK Moss igjen løpe 25manna stafetten.  OBS, dette er siste helgen i høstferien.

Da er det tid for å reservere overnatting og transport.

Gå inn på denne påmeldingen for å bekrefte at dere skal være med og hvilket rom som ønskes og transport til og fra arrangementet.

Hva 25manna stafetten?

Det er en stafett med 25 løpere på hvert lag og hvor det er en stor fordel for klubber med god bredde. På noen av strekkene er det kun en som løper mens på andre er det 4 parallelle løpere.

Dette er en veldig artig klubb arrangement.

Det er også mulig å løpe motionsorientering på lørdag men vi ønsker jo at flest mulig løper på stafettlag.

Les mer her.

Plan

Vi reiser med buss fra NØG fredag 6 Oktober i 14 tiden, og stopper som vanlig på Bergvik for middag.

I Stockholm skal vi bo på  Quality Globen hvor det er reservert et antall rom av ulik størrelse.

Lørdag 7. Oktober er det klart for 25-manna stafetten hvor vi også i år ønsker å stille med 2 lag.

Lørdag kveld blir det lagt opp felles middag på hotellet eller en restaurant i nærheten for de som ønsker.

Søndag 8 oktober løper vi 25 mannamedeln før vi returnerer med bussen til Moss.

Klubbspons

Klubben sponser buss, påmeldingsavgifter til staffeten og teltplass for klubbtelt.

Deltagere må selv dekke hotell og mat.

Vi har holdt av rom til 2 lag.

Pris på overnatting

1095kr enkelrom

1295kr dubbelrom

1495kr trippelrom