Aktiviteter uke 35

Postet av Orienteringsklubben Moss den 27. Aug 2023

Til UKA er det flere orienterings/løpe aktiviteter:

Ungdomserieløp 5, Fredrikstad

Tirsdag er det ungdomserieløp i Fredrikstad med løyper fra nybegynner til 17-20 år. Påmelding gjøres i eventor. Siste frist for påmelding er mandag klokka 18:00. Det blir ikke ordinær trening så vi håper så mange som mulig av klubbens barn og ungdommer kommer.

Kambomila

Mossekarusellen 3. løp arrangeres fra Noreødegården på onsdag klokka 18:30. Fin treningstur. Les mer her.

Bindende påmelding til 25 manna, frist 31/08.

Vi har lagt ut mer informasjon om 25 manna og har nå bindende påmelding for å reservere buss og hotell.   Påmelding gjøres her. Selv om dere har meldt dere på interessepåmeldingen som var før ferien må dere melde dere på igjen nå.

Treningsløp på nytt kart,

Torsdag er det treningsløp på nytt kart, Dillingøya.   Familie Jakobsen disker opp med løyper. Påmelding her. Her blir det også lagt ut mer informasjon straks.

Aktivitetsdagen i Nesparken, lørdag 2. september

Til lørdag er det aktivitetsdagen i Nesparken. De fleste av idrettene som drives i Moss viser seg fram her. OK Moss går som vanlig for den største standen for å lokke til oss nye medlemmer. Og da trenger vi hjelp av klubbens barn og ungdommer for å ta i mot de som kommer innom standen. Håper så mange som mulig kan komme mellom klokka 11 og 15. Vi kommer til å kåre klubbens raskeste labyrintløper i løpet av dagen. Det blir premie.  Fint om de som kan hjelpe til sender en melding til leder@ok-moss.no

NM Uka

NM uka starter opp i Kristiansand torsdag. OK Moss sender avgårde Alfred, Sebastian, Frida, Sondre, Christopher og Erika.  Vi ønsker de lykke til.

NRK sender direkte, men det går fint å se opptak når man kommer hjem fra Nesparken.

Lørdag 2 september:
NM-mellomdistanse