Ledig stilling i OK MOSS - Nybegynnertrener

Postet av Orienteringsklubben Moss den 5. Sep 2023

OK MOSS ønsker å styrke trenerteamet med en dedikeret nybegynnertrener!
Brenner du for idrett- og aktivitetsglede hos barn, og vil være del av en sosial klubb med høyt aktivitetsnivå?
Da er dette stillingen for deg!
Vi søker en trener/aktivitetsleder i ca. 15% stilling som kan videreutvikle vårt arbeid med klubbens nybegynnere.
Les mer om utlysningen i vedlegget under:

A red and green oval sign

Description automatically generated

Orienteringsklubben i Moss søker etter en inkluderende og motiverende nybegynnertrener.

OK Moss ønsker å styrke trenerteamet i klubben. Vi ser etter en person som kan videreføre og utvikle rollen som nybegynnertrener/aktivitetsleder for klubbens yngste medlemmer opp til 9år. Vi opplever en vekst i antall nybegynnere i klubben og vi har planlagt flere rekrutteringsaktiviteter utover høsten. Derfor trenger vi å styrke apparatet som hånterer nye rekrutter som kommer inn.

Vi gjennomfører våre faste nybegynnertreninger på tirsdager (18.00-20.00) gjennom hele året (med unntak av i ferier).  I tillegg kan det komme noen ekstraaktiviteter hvor det er fornuftig at en nybegynnertrener deltar.

Som nybegynnertrener/aktivitetsleder vil du ha følgende ansvarsområder og oppgaver:

• Stimulere til et sosialt og trygt miljø.
  • Hovedansvar for klubbens nybegynnere.
  • Planlegge, gjennomføre, evaluere og utvikle treningene for nybegynnerne.
  • Være raus med ros og støtte, tilrettelegge for mestring.
  • Medansvar for trivsel og klubbutvikling.

Vi søker deg som er:

• Engasjert og med interesse i å skape mestringsfølelse.
  • Glad i å jobbe med barn og voksne.
  • Blid og utadvendt.
  • Gode samarbeidsevner.
  • Initiativrik, selvstendig og selvgående.
  • Ansvarsfull og strukturert.
  • Plettfri vandel er en selvfølge.
  • Voksen og tydelig i ansvarsrollen (du må være over 18 år).
  • God til å kommunisere.
  • Det er et pluss med kjennskap til orienteringssporten, men ikke nødvendig.

Vi tilbyr:

• 10-15% stilling i et års engasjement. Stillingen evalueres og fornyes årlig etter avtale.
  • Jobb i en godt etablert klubb, som er i utvikling.
  • Lønn iht avtale.
  • Oppstart snarest mulig.

Som nybegynnertrener samarbeider du tett med vår hovedtrener Göran Winblad og resten av trenerteamet. Vi gleder oss til å høre fra deg.

Søknadsfrist så fort som mulig ved interesse eller senest 15.september.

Søknad og evt. sprøsmål kan rettes til leder@ok-moss.no, for spørsmål ta kontakt med Morten Breimo på 45411845.