Kaia Kristine Lie, Nybegynner trener

Postet av Orienteringsklubben Moss den 29. Okt 2023

Aktivt rekrutteringsarbeid har lokket nye medlemmer til klubben. Vi ser også at flere av de som begynner i klubben er yngre en tidligere. Styret har derfor hat ønske om å styrke trenerlaget vårt på nybegynnernivået med å ansette en trener med ansvar for nettopp nybegynnere.

Skal vi klare å holde på nybegynnere må vi kunne tilby tilpasset og morsomme treninger. Nybegynnere skal lære seg karttegn, orientere kartet og orientere etter ledelinjer men de skal hovedsakelig ha det trygt og gøy på trening.

Vår nybegynnertrener vil skape et sosialt og hyggelig miljø som gir gode opplevelser og nye venner. Både for barna og deres foreldre.

Styret er meget fornøyd med å kunne ønsker Kaia Kristine Lie velkommen som klubbens nybegynnertrener.

Kaia kjenner klubben godt og har jobbet med barneidrett i klubben tidligere. Hun har orienterings kompetanse og vist at hun har god kontakt med våre yngre medlemmer.

Hun hadde også ansvaret for rekrutteringstreningene våre i september hvor både barn og voksne fikk et godt inntrykk av klubben vår.

Vi ser frem imot mange gøyale treninger gjennom vinteren.

Benytter også anledningen for å takke Elisabeth Aune Jakobsen for innsatsen som nybegynnertrener. Det har vært utrolig mange kreative treninger for de yngre. Elisabeth fortsetter som ressurs i trenerlaget, rekruttering og utallige andre roller i klubben.

4 Kommentarer