Desemberjakta 2023 med sesongavslutning

Postet av Orienteringsklubben Moss den 25. Nov 2023

Vi ønsker alle i klubben velkommen til Desemberjakta på Noreødegården med påfølgende sesongavslutning. Det blir poengjakt (A, B og C) og egen løype for N.

Etter Desmberjakta arrangeres sesongavslutningen. Det blir servert varmmat og det deles ut premier for alle Mossemesterskapene og poengjakten. Mulighet for dusj og badstue etter Desemberjakta.

Link til påmelding

Dato: 10.desember

Start: Individuell start mellom kl.10.00-12.00. Det er også mulig å løpe sammen for de som ønsker det.

Mat: Det blir servert varmmat etter løpet

Hvem: Alle i klubben

Stemplingssystem: Emit-brikke (vi har utlånsbrikker og kompass)

Garderobe: Dusj og badstue. Til info. er benker på plass i badstua i damegarderoben.

Premiering: Medalje for fullført for barn til og med 12 år.

Løypeleggere:

• ABC - Egon Lundsrud
  • N - Kaia Lie

Påmeldingsavgift: En kake eller noe til desserten

Desemberjakta (A, B og C):

Dette er et sosialt løp og konkurranseformen er poengjakt. NB!! Vær forberedt på at poengjakta kan by på problemer, og kartet er som alltid noe mangelfullt...

Løpstid: 60 minutter

Løypetilbud:

- A-lang (1:10.000), kartet vil mangle flere detaljer.

- A-mellom/kort (1:7.500), kartet vil mangle noen detaljer.

- A/B/C (1:7.500), samme kart som A-mellom, men alle detaljer er på kartet.

Vinner: Den med flest poeng i hver løype

- For hvert andre minutt raskere en løpstid (1 time) + 1 poeng. NB! maks 3 poeng

- For hvert minutt over løpstid -3 poeng

Løpsansvarlig: Egon Lundsrud mob. 982 07 269